♥️ denníček ♥️ píšem ♥️ čítam ♥️ pozerám ♥️ počúvam ♥️ nakupujem ♥️ fotím ♥️ outfity ♥️

Odpovede na vaše otázky

Srpen 2011

Sexion d'Assuat - Désolé

28. srpna 2011 v 15:36 | Janči-chan |  My diary 2011

PREDNASTAVENÉ

Jeden francúzsky rap pre vás, keď už som v tom Paríži ;)

Dnešný plán: Bratislava -> Paríž

24. srpna 2011 v 11:22 | Janči-chan |  My diary 2011
Konečne je tu ten deň, na ktorý som sa tak dlho tešila.
Dnes o 17:45 odlieta lietadlo z letiska v Bratislave a o 20:00 by sme mali už byť v Paríži ♥ Áno, veľmi sa teším. Dnes od rána pozerám parížske metro, aby som vedela ako sa dostať z hotela k objektom (hlavne) môjho záujmu. Neviem či sa aj tak nestratíme, ale to budeme riešiť potom :D Chystám sa urobiť veľa fotiek a pár ich sem aj potom dám :)

Chcem vám teda oznámiť, že od 25. 8. do 2. 9. tu nie som.

Prosím moje Affs aby ma ospravedlnili z prípadnej kontroly.

Ešte chcem popriať všetkým českým žiakom úspešný štart do nového školského roka 2011/2012, ktorý bude zrejme začínať tak ako vždy, 1. 9.
Dúfam, že sa budete tešiť na článok (a fotky), ktorý sem pribudne po mojom príchode naspäť na Slovensko ;)

Prehľad počasia

23. srpna 2011 v 10:37 | Janči-chan |  My diary 2011
Myslím, že o počasí sa toto leto dá napísať celkom dosť.

Aby som začala. V júni bolo teplo. To sa ešte dalo vydržať, teploty väčšinou dosahovali hodnoty do 30°C. Potom, na začiatku júla bolo tek celkom normálne, občas slabšia prehánka, ale teploty boli dobré. Nikedy v polovici júla ale prišiel nejaký studený front. Tak bolo chvíľu zima a škaredo. Jasné, že som na to počasie nadávala, ale teraz mi príde že to nebolo až také zlé. Potom sa to v auguste zase trochu zmenilo. Pár dní bolo zamračené a potom asi dva dni okolo 30°C. A tak to išlo dokola. Teraz studený front úplne odišiel a prišlo neznesiteľné teplo. Veď posúďte sami, 34°C v tieni?!

Myslím, že najviac sa mi páčilo to počasie v júni. Ale to sme, žiaľ ešte chodili do školy...

No zistila som, že v Paríži má vo štvrtok a piatok pršať, teploty sa majú pohybovať okolo 20°C. Tie teploty sú vlastne celkom dobré keď chceme pochodovať po meste, ale ten dážď... To už nie je nič moc. Dážď vôbec nemám rada. Občasné prehánky sú fajn, ale keď celý deň až dva prší, je to na nič... Ten vlhký vzduch potom, všade vo vnútri je mokrá podlaha a keď prší veľmi silno a mám celé mokré nohavice a topánky tak to maximálne neznášam =.=

↑The Wanted - Glad You Came↑

Možno začnem mať radšej jar alebo jeseň keď sa neočakáva, že bude nejak extra teplo, ale aj tak býva celkom dobré počasie. A do krytého termálneho kúpaliska sa dá ísť za každého počasia ;)
Konečne som sa trochu vyzúrila na to počasie, neviem či vás tento článok bude zaujímať, ale zajtra napíšem (snáď) zaujímavejší :)

Janči-chan

btw: hlasujte prosím pre mňa tu. ďakujem :)

Krásny nový ružový... KUFOR ♥

21. srpna 2011 v 10:26 | Janči-chan |  My diary 2011
F*ck, práve som si zlomila nechet :X No čo už.
Ahojky, ako sa máte? Užívate si to krásne počasie? Ešte si treba užívať kým máme tie prázdniny.
Všimli ste si že mám nový dess, čo? Mne sa páči :) Inšpiráciu som zohnala keď som bola v stredu v Poluse, brat bol v kine (na disneyovke Autá 2) a ja som sa potulovala po obchodoch. Išla som okolo parfumérie a čo nevidím? Z plagátu na mňa pozerá Avril :D Teda, tá fotka na plagáte ma dostala. Avril je tam fakt krásna. A tak som si povedala, že ju dám na dess. Bez toho nápisu som tú fotku nenašla, tak je to trochu reklama, ale snáď to až tak nevadí O:)
Potom vo štvrtok som chcela ísť do kina zase ja, na Šmolkov. A to so mnou išiel aj brat a mama sa prechádzala po obchodoch (odvoz treba mať predsa zabezpečený :D). A ona narazila na kufor. Už dlhšie zháňame kufor, aby som sa mala do čoho zabaliť do Paríža. Najprv som si ho ani nechcela ísť pozrieť, ale nakoniec som povedala že dobre. Išli sme do Carpisy a tam bol, krásny ružový kufor A teraz je môj. Pre vás aj foto:
Večer oco povedal, že by sme mali vymyslieť nejaký plán do toho Paríža. Tak som niečo zostavila. Nezdá sa mi to moc dobré, ale uvidím. Na jeden deň som naplánovala aj Disneyland. Veď by som si do smrti vyčítala že som nebola v Disneylande keď som bola v Paríži. Jasné, lístky sú dosť drahé, ale dala som návrh, že do Disneylandu by som išla ja, môj mladší brat a mama alebo oco s nami. To by sa ušetrili dva lístky, teda okolo 100 eur... Inak, vo štvrtok som mala celkom zaujímavý obed. Raz som totiž v telke videla také že Man vs Food (česky Vášnivý jedlík) na Spektrume a on bol niekde v Illinois a tam mali také jedlo že Horseshoe sandwich. Ono to vyzeralo hrozne dobre, tak som sa rozhodla že to vyskúšam urobiť. Pod týmto článkom si môžete prečítať recept, ako som to robila ja a vidieť ako to vyzerá (fotka je z netu).
Ešte v krátkosti o včerajšku. To som bola tiež nakupovať. Som hrozná, ale keď vonku je hrozný hic. Viem, raz sa sťažujem že je zima a potom že je teplo. Ale dnes sa už chystám ísť niekam von. Vlastne, spomenula som si že mám meniny :D Počkať, chcela som o včerajšom nákupe. Takže, mama mi kúpila košeľu z H&M. Konečne mám aspoň jednu. Foto:
No, trochu nakrivo. Nevadí ;) Mama povedala, že to mám ako darček k meninám. A tie sú dnes. Meniny sa síce nejak extra neoslavujú, ale ja som si včera nechala kúpiť takú mňam tortu z IKEY :D Už je skoro zjedená.
Toť vše. Majte sa dobre :*

Horseshoe sandwich

21. srpna 2011 v 10:21 | Janči-chan |  Pečiem a varím
Toto jedlo som videla v telke. Je to vraj jedlo originálne zo Springfieldu, Illinois. Vyskúšala som ho doma urobiť a chutilo mne aj môjmu bratovi. Vlastne neviem, prečo sa volá tak ako sa volá, ale nevadí.
Tu je recept, ktorý som pre vás vytvorila a podľa ktorého som toto jedlo robila:
Potrebujeme:
hranolky, toastový chlieb, mrazené hamburgerové mäso
na omáčku:
syr Eidam, maslo, hladkú múku, mlieko
Poznámka - žiadne z týchto ingrediencií som nevážila, takže treba dávať od oka, myslím že väčšina z vás už nejakú omáčku robila.
Postup:
Začneme omáčkou. Do hrnca položeného na zapnutej platni dáme roztopiť maslo. Keď je roztopené, pridáme trochu múky. Miešame a pridáme trochu mlieka. Stále miešame a pridáme nastrúhaný syr a štipku soli. Keď sa to zdá byť príliš husté, pridáme ešte mlieko, miešame a necháme na chvíľu zovrieť. Odstavíme zo zdroja tepla. Môžeme aj ochutnať ;)
Teraz to hlavné. Dáme si opiecť toastový chleba a položíme ho dostredu taniera. Do rozpáleného oleja dáme smažiť hamburgerové mäso. Smažíme podľa návodu na krabici. Upečené hamburgerové mäso položíme na toast. Potom dáme smažiť hranolky. Upečené ich navŕšime na tanier a polejeme už pripravenou syrovou omáčkou. Dobrú chuť! :)

Nedeľa, pondelok, utorok

19. srpna 2011 v 17:11 | Janči-chan |  My diary 2011
Tak sa hlásim s ďalším článkom, pokračovaním nášho výletu.
Nedeľa, 14. 8. 2011
V nedeľu sme sa z Liptovského Mikuláša presunuli do Lučenca. Cestou sme mali ešte naplánované zájsť na hrad Modrý kameň. Mali tam výstavu bábok a hračiek. Tie boli fakt pekné. A mali tam aj nejakú zubársku výstavu. Také kreslo ako je u zubára a rôzne zubárske nástroje. To bolo dosť hnusné :D A po prehliadke vnútra hradu sme išli na prehliadku dravcov v tom areály. Boli tam krásne dravce - jeden úplne veľký orol s rozpätím krídel 2,40m potom ešte jeden menší orol, havran, sokol a taká krásna maličká sovička Plamienka driemavá.
Tu je fotka sovičky a toho veľkého orla:
Po Modrom kameni sme sa už presunuli do hotela v Lučenci a potom sme sa išli prejsť po meste. Na večeru sme boli v čínskej reštaurácii. Predtým som nebola v čínskej reštaurácii už dobre dlho a aj keď chodíme každý týždeň do čínskej samoobsluhy rozhodne to nie je to isté. Takže to bolo úplne že mňam Akurát som na brata vyliala Kofolu, ale ten to prežil :D

Pondelok, 15. 8. 2011
V pondelok sme sa znova presúvali, tentoraz do Michaloviec aby sme navštívili maminu kamarátku. Na obed sme sa zastavili v Košiciach a pozreli sme si také to hlavné námestie. Vtedy som si žiaľ zabudla foťák v aute takže fotky z Košíc nemám, ale dúfam že mi to prepáčite :X Obed bol celkom dobrý, mala som nejaké cestoviny. Po obede sme pokračovali v ceste do Michaloviec. Ubytovali sme sa v hoteli (4-hviezdičkovom) a išli sme za tou maminou kamoškou do jej bytu. Potom sme sa rozhodli, že si spolu spravíme malý výletík na Zemplínsku Šíravu.
Tu je fotka kúsku Šíravy, v popredí môj brat:
Brat aj oco sa išli okúpať, ale ja teda jazerá moc nemusím. Večeru nám uvarila mamina kamoška a potom sme asi do pol desiatej u nej ešte zostali.

Utorok, 16. 8. 2011
V utorok nasledovala dlhá cesta domov. Vyrazili sme okolo pol desiatej a na obed sme sa zastavili v Liptovskom Mikuláši, v reštaurácii Route 66. Objednali sme si z denného menu a bolo to rýchle a dobré :) Domov sme dorazili okolo šiestej večer.
Výlet bol celkovo dobrý, spoznala som nejaké nové miesta a zabila som čas :P A zistila som, že Slovensko je viac než Bratislava ;)

Janči-chan

BTW: na fotke suvenír z Modrého Kameňa -> náhrdelník so sovičkou, oneskorené darčeky k narodeninám od maminej kamarátky - taška na nákupy, trochu logická hra pre jedného a kniha Krásna Beštia:

Piatok a sobota

17. srpna 2011 v 10:52 | Janči-chan |  My diary 2011
Píšem teda sľubovaný článok :)
Dnes napíšem o piatku a sobote a v piatok o nedeli, pondelku a utorku. Dúfam, že sa vám budú články dobre čítať a páčiť.
Piatok, 12. 8. 2011
Išla som s rodičmi po brata do tábora a potom sme sa vybrali do Banskej Bystrice. Iba tak, pozrieť nejaké to hlavné námestie, pofotiť nejaké pekné stavby. A kúpiť si pitie :D
Tu je pár fotiek:
- zľava: lietadlo z 2. svet. vojny, kostol Nanebovzatia Panny Márie, kostol sv. Františka Xaverského a pamätník sovietskej armády
Po návšteve Banskej Bystrice sme sa plynulo presunuli do nášho hotela blízko Liptovského Mikuláša. Keď sme sa ubytovali, vyrazili sme do Aquaparku Tatralandia aj keď nebolo zrovna najteplejšie počasie. Väčšinu času sme strávili v termálnej vodičke pretože v inej by sme asi umrzli :D Párkrát som bola aj s bratom na tobogáne aj keď ten tobogán nebol nič moc. Inak je to hrozne veľký areál a keby bolo pekne teplúčko (okolo 30°C), bolo by to úplne super. Po Tatralandii, teda okolo pol deviatej večer sme sa ešte vydali do takej pizzérie, ktorá bola oproti nášmu hotelu a ja som si tam dala tiramisu a ľadovú triešť. Mňam

Sobota, 13. 8. 2011
V sobotu sme sa doobeda vybrali na lanovku do Jasnej. Cestou sme narazili na bobovú dráhu, na ktorú chcel ísť môj brat. On išiel 3krát a aj ja som sa raz odvážila ísť, ale išla som hrozne pomaly :D Som to tam tak trošku brzdila. Ale keď ja som sa bála ísť rýchlejšie, šak to bolo úplne dole kopcom. Po bobovej dráhe sme sa presunuli k lanovke. Vyviezli sme sa 6-sedačkou a potom dvojsedačkou pod Chopok. Trvalo to podľa mňa celkom dlho a hlavne keď sme išli tou dvojsedačkou ešte vyššie tak tam bola hrozná zima. A keď sme došli naspäť dole tak úplne teplo bolo oproti tomu ako bolo tam hore :D
Tu je fotka 6-sedačiek ako sme išli dohora:
Po tejto výprave sme sa išli naobedovať do tej pizzérie, v ktorej sme boli večer predtým. Mali tam celkom fajn pizzu. A znova som mala tiramisu a triešť Po obede sme si išli trochu oddýchnuť na hotel. Vlastne, rodičia aj brat úplne zaspali. Ja som surfovala po nete :D Okolo piatej sme vyrazili na ďalšie termálne kúpalisko, tentokrát do Thermal parku Bešeňová. Ja inak nechápem prečo je v Tatrách tak veľa aquaparkov keď tam podľa mňa nebýva až tak teplo ako tu. Pravdaže, zase bola príliš zima na to aby sme išli na vonkajšie tobogány. Ale vnútri bol jeden dobrý tobogán a vonku boli také bazény s vraj liečivou termálnou vodou. V jednom bazéne bola voda hnedá, v druhom bledohnedá a v treťom zelená. Mám z nich úplne zafarbené moje biele plavky x.x No čo už... Okolo ôsmej sme vyrážali z Bešeňovej naspäť do nášho hotela, ale ešte sme sa po ceste zastavili v Liptovskom Mikuláši v mekáči. To bola super večera. Dala som si kuracie nugetky, zemiakové mriežky, ľadový čaj, barbecue omáčku a jablkovú taštičku. A to je to, čo najviac milujem
Na dnes teda s opisovaním nášho "skromného" výletu končím. Na pokračovanie sa môžete tešiť v piatok. Aj s fotkami.

Janči-chan

BTW: tu je ešte fotka so suvenírmi -> ovečka a lístok napravo z Jasnej, prívesok z Banskej Bystrice, lístok naľavo z bobovej dráhy a magnetka z Liptovského Mikuláša:

Som znova tu :)

16. srpna 2011 v 18:38 | Janči-chan |  My diary 2011

↑ Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger ↑
Ahojte :)
Tak som znova späť. Na ceste po Slovensku bolo dobre, podrobnejšie to rozoberiem v dvoch nasledujúcich článkoch zajtra a vo štvrtok alebo piatok. Dúfam, že si to aj niekto prečíta ;) A v článku bude aj pár fotiek.
Tak sa tu zatiaľ majte dobre, idem obehnúť moje SBéčka

Janči-chan

P.S.: hlasujte, prosím za mňa tu v 5. kole SONP. Ďakujem :)

Výlet po Slovensku

11. srpna 2011 v 18:27 | Janči-chan |  My diary 2011

Ahojky :)

Chystám sa s mojou milou rodinkou na cestu po Slovensku. Ešte neviem presný plán, ale zrejme pôjdeme do Tatralandie. To je taký aquapark, ktorý je vraj super, ale ja osobne som v ňom ešte nebola. Tam sa rozhodne teším. Vyrážame už zajtra (piatok 12. 8. 2011) a vrátime sa tak najneskôr do štvrtka. Aj keď neodchádzam na veľmi dlho, chcem vás poprosiť aby ste ma vynechali z prípadnej kontroly Affs, ktorá by bola vtedy keď tu nebudem. Ďakujem. A chcem oznámiť, že kým budem mimo domu, nebudem obiehať Affs, tak aby sa vedelo...
Inak celý tento týždeň som ešte chodila na francúzštinu. Aj zajtra by som ešte mala ísť, ale vyrážame už okolo deviatej takže by som ju nestihla. Pre mňa je to trochu že šťastie lebo som tam už fakt nevedela obsedieť -> neviem čo budem robiť cez školský rok v škole. Tuším sa zbláznim. Ale to budem riešiť keď to príde.
Ešte niečo o počasí. Dúfam, že bude pekne a teplo aby som v tej Tatralandii mohla ísť na vonkajšie tobogány a aby som sa aj trochu opálila a nebola na konci prázdnin úplne biela. Neviem či sa mi to splní aj keď predpoveď vyzerá celkom fajn. Len dúfam že nebudú nejaké veľmi agresívne búrky x.x Keď sa vrátim, určite vám napíšem ako bolo. A možno pridám aj nejaké fotky.
Prednastavila som jeden článok na nedeľu, tak sa potom môžete prísť pozrieť ;)
Majte sa dobre a dúfam, že aj u vás je pekné počasie :))

Konečne pravé leto

7. srpna 2011 v 8:40 | Janči-chan |  My diary 2011
Už som si myslela, že tieto prázdniny sa leta už nedočkáme. Ale dočkali sme sa.

Včera som bola pozrieť aj s kamoškou v tom tábore. Boli sme tam asi hodinu a pol. Osobne som si myslela že tam zostaneme aspoň ešte chvíľu na poobedný relax, ale už sme boli hladné a tak sme išli ešte pred relaxom. V piatok ten tábor končí a ja obetujem posledný deň francúzštiny aby som tam išla. Rozhodne mi je prednejší Tralaland ako nejaká francúzština. A potom keď vyzdvihneme brata z tábora, pôjdeme na taký menší výlet po Slovensku. Pozrieť maminu kamošku do Michaloviec, možno pôjdeme do Košíc a pozrieť rodinu do Lučenca. To bude fajn :) Potom asi týždeň nemám vôbec nič zatiaľ na pláne, ale potom od 24. 8. do 2. 9. ideme do Paríža a Bruselu (možno aj do Amsterdamu). Yay, ja sa tak hrozne teším No a potom je už vlastne koniec prázdnin x.x Je to hrozné ako rýchlo to zase ubehlo. Už pôjdem do sexty. No, veď o tom potom ;)
Užite si ešte tie zhruba 4 týždne prázdnin tak aby ste neľutovali :)

Janči-chan

P.S.: Hlasujte prosím za mňa tu v 4. kole SONP. Ďakujem :)

Lepšie počasie = lepšia nálada :)

3. srpna 2011 v 13:33 | Janči-chan |  My diary 2011
Konečne začalo svietiť slnko a je celkom teplo
Aj u vás je už konečne krajšie?? Ja sa úplne maximálne teším, že už nie je zamračené a hlavne že neprší ani nepopŕcha. Teraz ešte zohnať niekoho, kto by so mnou išiel von, však... Ale to sa nejak vybaví. Každopádne som vám chcela povedať, že kurz francúzštiny ma celkom baví. Už som si aj zopár slovíčok zapamätala a nejaké jednoduchučké vety by som možno vedela povedať. Ale Francúzovi by som určite nerozumela x.x Ani tej učiteľke skoro nerozumiem keď sa ma niečo opýta po francúzsky, ale niekedy mi to potom docvakne :D Kks, ešte len tri dni sa tú francúzštinu učím a už mám pocit, že toho mám v hlave trochu priveľa. Snáď sa to nejak utrasie. Po druhom týždni uvidím, či budem chcieť chodiť na francúzštinu aj cez rok, ale zrejme hej... A keď nie, chcem si nájsť nejaký krúžok, na ktorý by som chodila aby som stále netrčala doma.
Inak, pamätáte si ešte že som minulý rok zhruba o takomto čase bola preč? A ešte aj rok predtým (tu, tu, tu a tu si môžete prečítať viac). Bola som vtedy v takom úžasnom tábore, v Tralalande Minulý rok som tam bola 7. a zároveň posledný krát ako občanka (nemusíte riešiť čo to znamená). A tento rok tam išiel môj brat prvýkrát. Preto som hrozne rada, lebo to znamenalo, že sa do toho super táboru môžem ísť pozrieť aspoň na prvý a posledný deň. Prvý deň už bol, teraz v nedeľu. Keď som musela ísť s rodičmi naspäť domov, trochu som plakala... Ja môjmu bratovi tak závidím :X Ale každý deň mu volám :P A pôjdem sa naňho pozrieť túto sobotu aj s kamoškou, s ktorou som tých 7 rokov chodila do toho táboru a aj ona tam má teraz brata. Tak aspoň na hodinku-dve znova zažijem tú super atmosféru. A dúfam, že nebude pršať.
Tak sa tu zatiaľ majte dobre, niekedy znova napíšem :)